Vybavení kanceláře
V business centrech FLEXI OFFICE naleznete vybavené kanceláře s veškerým servisem. Všechny naše kanceláře mají moderní nábytek, který je ergonomický a přizpůsobení pro celodenní práci. Pokud jste začínající podnikatel, hledáte nebytové prostory v Praze a nechcete jen virtuální sídlo, naše zařízené kanceláře jsou přesně pro Vás. O vybavení kanceláře se postaráme za Vás a navíc Vám zajistíme i nadstandardní služby v podobě osobní asistentky, telefonního a poštovního zázemí, registrace sídla firmy a mnohé další. Kanceláře jsou plně zařízené, takže Vám odpadají vstupní náklady a investice do vybavení. Toto vybavení kanceláří je variabilní, nábytek si zvolíte dle potřeby.
Pracovní místo se skládá z:
-
kancelářského stolu,
-
ergonomické a polohovatelné kancelářské židle,
-
kancelářský uzamykatelný kontejner na osobní věci,
-
základní kancelářské vybavení - pořadače, děrovačka, sešívačka, note papírky, propisky a tužky,
-
do kanceláře si lze libovolně navolit např.:
-
speciální nábytek - posezení pro menší neformální schůzky formou konferenčního stolku a konferenčních židlí,
-
IT vybavení - monitor, klávesnice, myš,
-
prezentační vybavení - whiteboard, nástěnky, flipchart, televize
-
dekorace - obrazy, marketingové materiály firmy (plakáty, ocenění, fotografie), logo firmy.
-
sami si vyberete své úložní prostory a skříně pro dokumenty.
Profesionální servis v ceně pronájmu kanceláře
Ve FLEXI OFFICE získáte nové pracovní místo v Praze za dostupnou cenu. S pronájmem kanceláře zároveň získáváte podporu recepce a základní administrativní zázemí v podobě kopírky, faxu a tiskárny. Dlouhodobý pronájem kanceláří od FLEXI OFFICE se navíc hodí i pro začínající podnikatele, kteří mají limitovaný finanční kapitál, neboť kanceláře FLEXI OFFICE jsou ve výsledku levnějším řešením, než pronájem klasických kanceláří, kde navíc zaplatíte za vybavení, energie, služby budovy a vlastní asistentku či Office Managera.
Největší výhody oproti pronájmu klasických kanceláří jsou:
-
žádné starosti se zařizováním prostor a celkovým provozem kancelářského zázemí,
-
flexibilita nájemní smlouvy (změna podmínek i během trvání účinnosti smlouvy)
-
vybavené společné prostory a zázemí (min. 150m2) – recepce, lobby, zasedací a konferenční místnosti, kuchyňka, toalety, atd.
Servisovaná kancelář to znamená, že se o provoz své kanceláře nemusí vůbec starat. Můžete se soustředit pouze na svůj byznys.
NAŠE LOKALITY V PRAZE
BREDOVSKÝ DVŮR, Olivova 2096/4, Praha 1 | PALÁC ARCHA, Na Poříčí 1047/26, Praha 1 | Ovocný trh 572/11, Praha 1 |
U Habrovky 247/11, Praha 4, Budějovická | AMAZON COURT, Karolinská 661/4, Praha 8 | Na Výsluní 201/13, Praha 10, Strašnice |